איך אומרים? אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני.

אם מפיק או זכיין קיבלו הצעה לא טובה שלך – זה די אבוד. לכן זה קריטי להגיע למעמד ההגשה עם מסמך מהוקצע ומקצועי שכבר עבר בדיקה של איש מקצוע מנוסה.

אני יודע בדיוק איך עובדת התעשייה ומה קורה מאחורי הקלעים של תהליך קבלת ההחלטות. ישבתי בעצמי כלקטור ברוב הקרנות וניהלתי פיתוחים עבור חברות הפקה וזכיינים. הייתי גם בצד שמגיש וגם בצד שמחליט. פגישת ייעוץ אחת יכולה לעשות את ההבדל בין רעיון מעולה שהתפספס לרעיון מעולה שהפך לסרט או לסדרה.

פגישת ייעוץ סינופסיס

השירות – פגישת ייעוץ של שעה וחצי בוידאו הכוללת שיחה טלפונית מקדימה, קריאת החומרים שלכם, הכנת הערות ואז פגישת פידבק מקיפה הכוללת את כל עצותיי גם ברמת התסריט וגם ברמת למי לפנות ומה כדאי לעשות איתו.

זמן – שעה וחצי בשיחת וידאו בזמן שנוח לכם ולי בטווח של שבועיים מראש.

פגישת ייעוץ תסריט מלא

השירות – פגישת ייעוץ של שעה וחצי בוידאו הכוללת שיחה טלפונית מקדימה, קריאת החומרים שלכם, הכנת הערות ואז פגישת פידבק מקיפה הכוללת את כל עצותיי גם ברמת התסריט וגם ברמת למי לפנות ומה כדאי לעשות איתו.

זמן – שעה וחצי בשיחת וידאו בזמן שנוח לכם ולי בטווח של שבועיים מראש.

לקביעת פגישה לחצו על אייקון הוואטספ המופיע בכל עמוד ודברו איתי ישירות.

קורס דיגיטלי פלוס ייעוץ – הדיל הכי משתלם

עלות- 1200 ש"ח (במקום 1600 ש"ח מחיר מלא)

את הקורס הדיגיטלי שלי על איך לפתח סדרת טלוויזיה או סרט ולכתוב מסמך הגשה שאיתו פונים למפיקים פיתחתי אחרי עשרות שיחות וייעוצים לפונים אליי מהאתר. הקורס כולל 16 שיעורי וידאו פרונטליים הכוללים את כל מה שצריך לדעת בשביל לכתוב מסמך הגשה מנצח לסדרת טלוויזיה או סרט כולל פיתוח כל הדמויות, העלילה ומתווה העונה. הקורס גם כולל מסמכים לדוגמא לכל סיטואציה וז'אנר.

איך נרשמים? יש למלא שם ומייל פה וללחוץ על המקש הכחול

לאחר ההרשמה תועברו לדף תשלום מאובטח להשלמת ההרשמה, ולאחריו מיד תקבלו לינק לכל שיעורי הקורס ולכל החומרים הנלווים כולל מסמכי הגשה לדוגמה שלי בכל הז'אנרים. בסוף הקורס תוכלו לתאם איתי את פגישת הייעוץ ולהביא את מסמך ההגשה שלכם אל המקסימום.

לעמוד הקורס הדיגיטלי על איך לפתח סדרת טלוויזיה או סרט ולכתוב מסמך הגשה מנצח לחצו כאן. 

להבנה מה הוא סינופסיס, קראו את הפוסט העוסק בנושא

להסבר על מסמך הגשה לסדרה קראו את הפוסט הזה

המחיר על השירותים הבאים נקבע ספציפית בהתאם לכל פרוייקט ומורכבותו:

    • ליווי אישי בכתיבת תסריט – יש לכם רעיון לתסריט אבל אתם לא מצליחים לכתוב אותו? אני יכול ללוות אתכם בתהליך הכתיבה ולהעביר אתכם בסדרה של 12 מפגשים מרעיון לתסריט מלא אותו תתחייבו לכתוב. זה כמו קורס תסריטאות ספציפי לכתיבת התסריט שתמיד רציתם לכתוב.
    • עריכת תסריט – במקרה שיש לכם כבר תסריט קיים או טריטמנט ואתם צריכים לתקן אותו לקראת דרפט חדש, אז אני עורך תסריטים גם עבור הקרן לקולנוע ישראלי, המיזם לקולנוע וטלויזיה של ירושלים או מפיקים עצמאיים. המחיר נקבע לפי מצב הפרוייקט.
    • כתיבת סינופסיס לסרט קולנוע – לעיתים יש לכם תסריט או טריטמנט מגובש אבל אתם מתקשים לנסח את הסינופסיס בעצמכם. אני יכול לכתוב זאת עבורכם בתנאי שצברתם מספיק חומר. עלות כתיבת סינופסיס לסרט קולנוע – 5000 ש"ח
    • כתיבת מסמך הגשה לסדרת טלוויזיה – גם זה שירות שאני מספק בתנאי שיש לכם חומר מספיק (אבל לא מנוסח מספיק טוב) למסמך הגשה מלא לסדרת טלוויזיה– הטו פייג'ר, תיאור דמויות, מהלך עונתי והצהרת כוונות – עלות 10,000 ש"ח.
    • כתיבת תסריט מלא עבורכם – במידה והרעיון מגובש ובעל פוטנציאל ובמידה ויש לכם תקציב לממן כתיבה מקצועית מלאה (מדובר בכמה עשרות אלפי שקלים, תלוי בפרוייקט), אז צרו קשר.