מחפשים תוכנה לעימוד אוטומטי של פורמט התסריט? הגעתם למקום הנכון (כתיבת סצנה, חלק ב')

אם אתם חושבים שאפשר לכתוב תסריט ככה סתם כמו שבא לכם אז אתם טועים

לתסריט יש פורמט מקצועי מוגדר וסטנדרטי ויש מקומות מסוימים, כמו קרנות קולנוע, שאם התסריט שלכם לא כתוב לפי הפורמט אז הוא ייפסל אוטומטית. ובלא כתוב לפי הפורמט זה אומר שאם כתבתם אותו בפונט 12 או 14 הוא ייפסל, כי גודל הפונט לפי הסטנדרט צריך להיות 13. (למה? ככה. לא תמיד יש הגיון בסטנדרט אבל הוא תמיד מחייב)

לעמד את כל התסריט שלכם לפי ההוראות יכול להיות גם מעצבן, גם מתיש וגם לא קל כל כך. זאת הסיבה שתסריטאים מקצועיים משתמשים בתוכנות או במסמכים מעוצבים ואוטומטיים שכבר יודעים מה הפורמט הנכון ואפילו עושים את זה באופן אוטומטי.

רוצים מסמך כזה? אז הגעתם למקום הנכון.

ראשית מלאו את הפרטים שלכם ואז יישלח אליכם המסמך אב לכתיבת תסריט שאותו בניתי.

(במייל שתקבלו מחכה לכם גם הפתעה בצורת הנחה לקורס הדיגיטל שלי לכתיבת מסמך הגשה לסדרת טלוויזיה או לסרט קולנוע שעליו אתם יכולים לקרוא פה). 

שמרו את המסמך במחשב שלכם. אל תפתחו אותו בענן של מייקרוסופט, שם זה לא יעבוד. הוא צריך להיפתח בוורד על מנת לעבוד. בתחילתו הדבקתי הוראות כיצד להפעיל אותו אבל צירפתי פה גם סרטון הסבר פשוט וקל. 

 
שנית, צפו בסרטון של איך עובדים עם המסמך הזה כפי שהעליתי אותו לפה
 

 

את המסמך הזה בניתי על בסיס מסמך מלפני עשרים שנה שקיבלתי מגל פרידמן (תודה גל!) והוא משרת אותי נאמנה בכל כתיבת התסריטים שלי. אם אתם בכל זאת רוצים ללכת על בטוח ולכתוב על תוכנת תסריט מקצועית אז תורידו את תוכנת דיאלוג (זה בתשלום בשיטת מנויים עם 14 יום ניסיון) אבל אני ממליץ על זה רק לאלו מכם שכותבים תסריטים באופן סדיר ולמחייתם. מי שרק רוצה לכתוב תסריט אחד בתור התחלה לגמרי מספיק לו המסמך שלי שמופיע למעלה. 

שיהיה לכם בהצלחה!

מחפשים את הקורס המקיף ביותר שילמד אתכם איך לכתוב סינופסיס לסרט או מסמך הגשה לסדרת טלוויזיה? כי בסופו של דבר עם שני המסמכים האלו מתחילים את הדרך להפקת סרט או סדרה. אז מוזמנים לבדוק את הקורס אונליין החדש שלי שבו אני מלמד בצורה יסודית כולל מסמכים לדוגמא, איך צריך לעשות את זה. לחצו כאן 

 

 

  1. Unknown 24 מאי, 2014 at 11:13 הגב

    היי ערן,
    תודה על הסרטון ועל ההסבר רק דבר אחד קטן – אין לי בוורד את כל הסגנונות שאיתם הדגמת… תוכל להסביר לי איך עושים סגנונות?

רוצים להגיב?

× מוזמנים לדבר איתי